Αγγελίδης, Ζ. 1993. Εισαγωγή στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Art of Text, Θεσσαλονίκη.
Αγγελίδου, Ε. 2000. Βιολογία Α΄ τάξης Γυμνασίου, Τόμος 2ος: Μελέτη για την ενσωμάτωση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στα αναλυτικά προγράμματα, Εκπαιδευτικό υλικό Βιολογίας και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για τον καθηγητή και το μαθητή, ΥΠΕΠΘ, Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Αθήνα.
Αθανασάκης, Α. 1996. Παιδαγωγικές κατευθύνσεις Φυσικών Επιστημών και οι σχέσεις τους με την κοινωνία, την οικονομία και την τεχνολογία. Σαββάλας, Αθήνα.
Γαλανός, Φ. – Αλμπάνης, Κ. 1999 Η Αειφορία. Γεν. Γραμμ. Νέας Γενιάς, Αθήνα
Γέμτος, Π. 1985. Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών. Παπαζήσης, Αθήνα.
Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς & Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης. 1994. Απορίες για τα απορρίμματα. Προτάσεις περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στα σχολεία για τα σκουπίδια και την ανακύκλωση. Έκδοση ΓΓΝΓ, Αθήνα.
Διακήρυξη και Πρακτικά της Διεθνούς Διάσκεψης: Περιβάλλον και Κοινωνία: Εκπαίδευση και Ευαισθητοποίηση των Πολιτών για την Αειφορία. 1997. Θεσσαλονίκη.
Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Λάρισας. 1999. Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία. Εκδ. Περιφερειακές Εκδόσεις “έλλα”, Λάρισα.
Ελληνική Εταιρεία για την Προστασία του Περιβάλλοντος και της Πολιτιστικής Κληρονομιάς. 2003. Πανελλήνιο Συμπόσιο: Σχεδιασμός και Παραγωγή Παιδαγωγικού Υλικού για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Λιβάνης, Αθήνα.
Ευθυμιόπουλος, Η. 1994. Η οικονομία του πετρελαίου. Greenpeace. Αθήνα.
Ευθυμιόπουλος Η. & Ψωμάς, Σ. 1997. Οι Βιώσιμες πόλεις: Προτάσεις για μια οικολογική διαχείριση του αστικού περιβάλλοντος. Νεφέλη – Greenpeace. Αθήνα.
Ηλιοπούλου, Ι., Κουρουζίδης, Ε., Παπαπαύλου, Θ. 1997. Βιβλιογραφικός Οδηγός για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Εκδ. Δήμου Πεύκης, Πεύκη.
Θεοφιλίδης, Χρ. 1997. Διαθεματική προσέγγιση της διδασκαλίας. Γρηγόρης, Αθήνα.
Καλαϊτζίδης, Δ. & Ουζούνης, Κ. 2000. Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Θεωρία και Πράξη. Σπανίδης, Ξάνθη.
Κυριαζή, Ν. 1998. Η Κοινωνιολογική Έρευνα. Ελληνικές Επιστημονικές Εκδόσεις, Αθήνα.
Κυρκίτσος, Φ., Πελεκάση, Κ., Χρυσόγελος, Ν. 1995. Μείωση των απορριμμάτων. Μια στρατηγική για το παρόν και το μέλλον. Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης – WWF. Αθήνα.
Λάμνιας, Κ. 2000. Κοινωνιολογική θεωρία και εκπαίδευση. Διακριτές προσεγγίσεις. Αθήνα:,Μεταίχμιο.
Μπαγάκης, Γ. (Επιμελητής Έκδοσης). 2001. Εμπειρίες και σκέψεις εκπαιδευτικών για τα προαιρετικά εκπαιδευτικά προγράμματα. Μεταίχμιο, Αθήνα.
Μπέλλας, Θ. 1993. Μεθοδολογία της Ψυχοπαιδαγωγικής Έρευνας. Γιάννενα.
Μπότσαρης, Ι. 1998. Διάχυση της έννοιας της “Βιοποικιλότητας” στα προγράμματα Π.Ε. Αυτοέκδοση.
Μπότσαρης, Ι. 2002.Η Νομοθεσία της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης . (Υπό έκδοση).
Μπουζάλη, Λ. 1995 Περιβάλλον, άγνοια και λάθη. Δελφίνι, Αθήνα.
Μπουρατίνος, Αιμ. Περιβάλλον και Συνείδηση στην Αρχαία Ελλάδα. Αρσενίδης. Αθήνα.
Μπρούσαλης, Π. 1987. Η φύση γύρω μας. Ελλ. Ετ. Προστασίας της Φύσης, Αθήνα.
Νικηφοράκη, Α. 1996. Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Πρόκληση και Λύση σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο. Απολογισμός και Προοπτικές Δράσης. Έκδοση Μουσείου Γουλανδρή “Φυσικής Ιστορίας”.
Νούτσος, Χ. 1990. Ιστορία της Εκπαίδευσης και Ιδεολογία. Ο Πολίτης, Aθήνα.
Ντολιοπούλου, Ε. 2000. Σύγχρονα προγράμματα για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Παπαδήμας, Αθήνα.
Ξωχέλης, Π.Δ. 1991 Παιδαγωγική του Σχολείου, Παιδαγωγική και Ψυχολογική Εγκυκλοπαίδεια, (τόμοι 6). Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.
Ο.Ι.ΕΠ.Ε.-Σ.Ι.ΕΛ. 1995. Η διδασκαλία της Ιστορίας και Γεωγραφίας στο Δημοτικό Σχολείο. Έκδοση Ο.Ι.ΕΠ.Ε.-Σ.Ι.ΕΛ. Αθήνα.
Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.). 1999. Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου για την Π.Ε.
Πανταζής, Σ. 2002. Η παιδαγωγική εργασία στο νηπιαγωγείο. Μια προσέγγιση μέσα από την πράξη. Παπαδήμας, Αθήνα.
Παπαδημητρίου, Β. 2001. Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Σχολείο. Μια διαχρονική θεώρηση. Τυπωθήτω, Αθήνα.
Παπακωνσταντίνου, Π. 1996. Εκπαιδευτικό έργο και αξιολόγηση στο σχολείο. Μεταίχμιο, Αθήνα.
Παπαναούμ, Ζ. (Επιμελητής Έκδοσης). 1997. Περιβάλλον και Εκπαίδευση. Συμβολή στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση για τα προβλήματα της Θεσσαλονίκης. Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ., Θεσσαλονίκη.
Παπασιδέρη, Ι. 1994. Θέματα Οικολογίας και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Συμμετρία, Αθήνα.
Σκορδούλης, Κ. 2002. Περιβαλλοντική Φιλοσοφία και Εκπαίδευση. Αθήνα
Σκούρτος, Μ. & Σοφούλης, Μ. 1996. Η περιβαλλοντική πολιτική στην Ελλάδα. Δαρδανός, Αθήνα.
Σμοκοβίτης, Α. 1985. Η Επίδρασης της Ρύπανσης και της Μόλυνσης του Περιβάλλοντος στο Έμβρυο. Θεσσαλονίκη.
Σουζούκι, Ντ. & Χέννερ, Μπ. 1996. Μια ματιά στο περιβάλλον. Άδωνις, Αθήνα.
Σπουδαστήριο Κοινωνιολογίας της Παντείου (ΠΑΣΠΕ) & Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (Ε.Κ.Κ.Ε). 1998. Εισαγωγή στη Μεθοδολογία και τις Τεχνικές των Κοινωνικών Ερευνών. Gutenberg, Αθήνα.
Τρούμπης Α., Φλογαΐτη, Ε., 1987. Το Δάσος: Ο Άγνωστος Ευεργέτης. Ελληνική Εταιρεία Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ενημέρωσης. Αθήνα.
Τσούνης, Γ. 1997. Το Περιβάλλον από το Α ως το Ω. Έκδοση Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς & Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας της Φύσης, Αθήνα.
Τσούνης, Γ. 1993. Λεξικό για το περιβάλλον. Δελφίνι, Αθήνα.
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. 1989. Σχολείο και Περιβάλλον. ΟΕΔΒ. Αθήνα.
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων – UNESCO. 1992. Εγχειρίδιο για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Αθήνα.
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων & Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς. 1996. Οικολογία – Κοινωνία – Εκπαίδευση. Πραγματικότητα και Προοπτικές. Νέα Σύνορα – Α.Α. Λιβάνη, Αθήνα.
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων & Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς. 1996. Καταγραφή των απόψεων, της στάσης και της συμπεριφοράς των νέων σχετικά με το περιβάλλον στην ευρύτερη περιοχή Αθηνών. (Παντής, Ι.Δ., Παρασκευόπουλος, Σ., Σγαρδέλης, Σ., Στάμου, Γ.Π. & Κορφιάτης, Κ.). Νέα Σύνορα – Α.Α. Λιβάνη, Αθήνα.
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων & Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. 1999. Διεπιστημονική διδασκαλία και Μάθηση στο Σχολείο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Εκδ. Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Αθήνα.
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων . 2001. Ο σχολικός κήπος. Ενίσχυση της βιωματικής – περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. ΥΠ.Ε.Π.Θ, Αθήνα.
Φίλιας, Β. 2003. Εισαγωγή στην Μεθοδολογία και τις Τεχνικές των Κοινωνικών Ερευνών. Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών/ Σπουδαστήριο Κοινωνικών Ερευνών. Αθήνα.
Χριστιάς, Ι. Από την πατριδογνωσία στη μελέτη περιβάλλοντος. Η παιδαγωγική και τα προβλήματα του Δημοτικού Σχολείου. Τυπωθήτω, Αθήνα.
Χριστοδουλάκης, Ν. 1995. Οικολογία: Εισαγωγή στη μελέτη του περιβάλλοντος. Πατάκης, Αθήνα.
Χρυσαφίδης, Κ. 1998. Βιωματική Επικοινωνιακή Διδασκαλία: Η εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο. Gutenberg. Αθήνα.
Ψωμάς, Σ. 1992α. Η Ρύπανση της Θάλασσας από το Πετρέλαιο. Greenpeace. Αθήνα.
Ψωμάς, Σ. 1992β. Παιχνίδια με την Φωτιά: Τα Εργοστάσια Καύσης Αποβλήτων. Greenpeace. Αθήνα.
Ψωμάς, Σ. 1993. Η Καταστροφή του Όζοντος. Greenpeace. Αθήνα.
Altrichter, H., Posch, P., Somekh, B. 2001. Οι εκπαιδευτικοί ερευνούν το έργο τους. Μια εισαγωγή στις μεθόδους της έρευνας δράσης. Μεταίχμιο. Αθήνα.
Bartl, A. & Bartl, M. 1999 Περιβαλλοντικά παιχνίδια . Κορφή. Αθήνα.
Bell, J. 2001. Μεθοδολογικός Σχεδιασμός Παιδαγωγικής και Κοινωνικής Έρευνας. Gutenberg. Αθήνα.
Bertrand, Y. 1994. Σύγχρονες Εκπαιδευτικές Θεωρίες. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.
Blackledge, D., Hunt, B. 2000. Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης. Μεταίχμιο, Αθήνα.
Bloom, B. & Krathwohl, D. 1986. Ταξινομία διδακτικών στόχων, τόμος Α’ – Γνωστικός Τομέας. Κώδικας, Θεσσαλονίκη.
Bloom, B. & Krathwohl, D. 1991. Ταξινομία διδακτικών στόχων, τόμος Β’ – Συναισθηματικός Τομέας. Κώδικας, Θεσσαλονίκη
Blunder, J. 1996. Άνθρωπος και Περιβάλλον.
Bottomοre, B. 1990. Κοινωνιολογία. Gutenberg, Αθήνα.
Burnie D. 1994. Λεξικό της Φύσης. Ερευνητές.
Carr, W. & Kemmis, S. 1997. Για Μια Κριτική Εκπαιδευτική Θεωρία. Κώδικας, Αθήνα.
Chauvel. D, Chauvel, P. 1998. Παιδαγωγική και Περιβάλλον. Ανακάλυψη, κατανόηση και καλλιτεχνική δημιουργία. Τυπωθήτω, Αθήνα.
Cohen, L. & Manion, L. 1997. Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας. Έκφραση, Αθήνα.
Cohen, L., Manion, L. 2000. Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας. Μεταίχμιο, Αθήνα.
Col, M. A.-Gainer, S. 1995 Τα παιδιά δημιουργούν με υλικά από το περιβάλλον. Πατάκης, Αθήνα.
Cornell, J. 2001. Ας ακούσουμε τη Φύση. Πώς να εμβαθύνετε τη γνώση σας για τη Φύση. Αφοι Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη.
Cornell, J. Ας μοιραστούμε τη φύση με τα παιδιά. Παρατηρητής. Θεσσαλονίκη.
Doise, W. & Mugny, G. 1984. Η κοινωνική ανάπτυξη της νοημοσύνης. Πατάκης, Αθήνα.
Drewelow, H. et. al. 1989. Σχολικές Εργασίες στο Σπίτι. Συμβουλές για Δασκάλους. Σύγχρονη Εποχή, Αθήνα.
Driver, R., Guesne, E., Tibergien, A. 1993. Οι ιδέες των παιδιών στις φυσικές επιστήμες,. Μετάφραση Κρητικός Θ, Σπηλιωτοπούλου – Παπαντωνίου Β, Σταυρόπουλος Α. Ένωση Ελλήνων Φυσικών και Τροχαλία, Αθήνα.
Driver, R., Squires, A., Rushworth, P., Wood-Robinson, V. 2000. Οικοδομώντας τις έννοιες των φυσικών επιστημών. Επιμ. Π. Κόκκοτας, μεταφρ. Μ. Χατζή, ΤΥΠΩΘΗΤΩ-Γιώργος Δαρδανός, Αθήνα.
Emberlin, J.C. 1996. Εισαγωγή στην Οικολογία. Τυπωθήτω. Αθήνα.
Farndon, J. 1995. Λεξικό της Γης. Ερευνητές
Frey, K. 1986. Η μέθοδος project. Μια μορφή συλλογικής εργασίας στο σχολείο. Θεσσαλονίκη.
Greenpeace. 1992β. Μία Θανατηφόρα Επιχείρηση: Εμπόριο Αποβλήτων στην Μεσόγειο. Αθήνα.
Greenpeace. 1994. Ενέργεια, η μεγάλη στροφή. Αθήνα.
Greenpeace. 1997. Οι βιώσιμες πόλεις. Αθήνα.
Greenpeace. 1997. Η βόμβα του κλίματος. Αθήνα.
Gribbin, J. 1988. Το Όζον και η Ανθρώπινη Απειλή. Τρύπα στον Ουρανό. Ωρόρα. Αθήνα.
Habermas, J., 1990. Κείμενα Γνωσιοθεωρίας και Κοινωνικής Κριτικής. Πλέθρο, Αθήνα.
Habermas, J. 1993 Ο Φιλοσοφικός Λόγος της Νεωτερικότητας, Αθήνα : Αλεξάνδρεια
Harlow, R., Morgan, S. 1995. Ρύπανση και Απόβλητα. Πατάκης. Αθήνα.
Hollis, G.E. 1990. Προστασία και Διαχείριση των Ελληνικών Υγροτόπων. Α.Π.Θ. – WWF – IUCN. Θεσσαλονίκη.
Lovelock, J.E. 1993. Γαία: Μία Νέα Θεώρηση στην Ζωή του Πλανήτη. Aquarius-Novapress. Αθήνα.
MacCay, F. 1996. Δραστηριότητες για το περιβάλλον. Πατάκης, Αθήνα.
May, J. 1992. Το Βιβλίο της Πυρηνικής Εποχής. Greenpeace / Σέλας. Αθήνα.
Mercer, N. 2000. Η συγκρότηση της γνώσης, Μεταίχμιο, Αθήνα.
Minsky, M. 1988. Η Κοινωνία της Νόησης. Κάτοπτρο, Αθήνα.
Passet, R. 1985. Οικονομία και Περιβάλλον. Παρατηρητής. Θεσσαλονίκη.
Reble, A. 1990. Ιστορία της Παιδαγωγικής. Παπαδήμας, Αθήνα.
Samuel, P. 1992. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Εναλλακτικές Εκδόσεις. Αθήνα.
Segall, M. & Dasem, P. & Berry, J. & Poortinga, Y. 1993. Διαπολιτιστική Ψυχολογία . Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.
Skolimowski, H. 1984. Οικοφιλοσοφία. Κάλβος. Αθήνα.
Spurgeon, R. 1991. Οικολογία, μελέτες και δραστηριότητες για την προστασία της φύσης. Χελώνα, Αθήνα.
Sutton, C. 2002. Οι λέξεις, οι Φυσικές Επιστήμες και η μάθηση. Π. Κόκκοτας (επιμ.) Τυπωθήτω, Αθήνα..
Tyler Miller G.,Jr. 1999. Βιώνοντας στο Περιβάλλον Ι. Αρχές περιβαλλοντικών επιστημών. Εκδ. ΙΩΝ. Αθήνα
Tyler Miller G.,Jr. 1999. Βιώνοντας στο Περιβάλλον ΙΙ. Προβλήματα περιβαλλοντικών συστημάτων. Εκδ. ΙΩΝ. Αθήνα
UNESCO. 1999. Η χάρτα του Βελιγραδίου. Έκδοση Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.
UNESCO. 1999. Η διακήρυξη της Τιφλίδας. Έκδοση Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.
UNESCO. 1999. Η διάσκεψη της Μόσχας. Έκδοση Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.
UNESCO. 2000. Το Κεφάλαιο 21 της Ημερήσιας διάταξης 21. “Agenda 21”. Έκδοση Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Σεπ 11 2007
Συλλογή πηγών για την περιβαλλοντική εκπαίδευση
Κοινοποιήστε:
By eduportal • Περιβάλλον • 0 • Tags: βιβλιογραφία, διδακτορικές διατριβές, Περιβαλλοντική εκπαίδευση