Εκπαιδευτικό Λογισμικό
07/02/2019: Το «φωτεινό λαμπάκι» και ο αισθητήρας απόστασης στο περιβάλλον «WeDo 2.0+Scratch 3.0» (1η Δραστηριότητα)
03/01/2019: To Thymio ως χειριστήριο οπτικών εφέ, προσομοιώσεων και animations στην οθόνη με τους αισθητήρες του Thymio στο περιβάλλον Scratch 3.0
27/12/2018: Διασύνδεση «Thymio+WeDo+Scratch 3.0» από τη νέα χρονιά!
22/12/2018: Το ρομποτάκι Thymio ως τηλεχειριστήριο (Remote Control) «ψηφιακών» αντικειμένων στην οθόνη
08/12/2018: Η διασύνδεση «Thymio+Scratch 3.0»: Ευκαιρία για να ανοίξει ο δρόμος προς τη δημιουργία νέων εκπαιδευτικών σεναρίων και παιχνιδιών
12/11/2018: Από το πρόβλημα των ισόχρονων κινήσεων του Γαλιλαίου (1638) σε δύο προσομοιώσεις στο περιβάλλον του Scratch
02/11/2018: Μια πρώτη δοκιμή της διασύνδεσης «Thymio + Scratch 3.0 »: οι τρεις μορφές του αισθητήρα «κλίσης» (tilt, inclinaison)
10/10/2018: Δραστηριότητες Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με τη χρήση των κουμπιών του Thymio και του τηλεκοντρόλ στο περιβάλλον BLOCKLY (1ο μέρος)
03/10/2018: Beta έκδοση του Scratch 3.0 με τέσσερα εκπαιδευτικά ρομποτάκια (micro:bit, WeDo 2.0, EV3 και Thymio)
20/09/2018: Πειράματα ανίχνευσης εμποδίων στο προγραμματιστικό περιβάλλον BLOCKLY: Κίνηση του ρομπότ Thymio σε «Σχηματισμούς Εμποδίων»
08/06/2018: Διαθεματική μελέτη ευθύγραμμων κινήσεων του ρομπότ Thymio (Μέρος 2ο, πιλοτάρισμα με πλήκτρα του Thymio και με τηλεκοντρόλ)
31/05/2018: Διαθεματική μελέτη ευθύγραμμων κινήσεων του ρομπότ Thymio
12/05/2018: Όταν ένα έργο remix που αναρτάται στην «Ψηφιακή Κοινότητα Scratch» είναι πιο δημοφιλές από το original
13/04/2018: Ας γνωρίσουμε το κινητό ρομποτάκι Thymio μέσα από τη χρήση των έξι προ-προγραμματισμένων εφαρμογών του (……και το 3ο ΜΕΡΟΣ)
05/04/2018: Ας γνωρίσουμε το κινητό ρομποτάκι Thymio μέσα από τη χρήση των έξι προ-προγραμματισμένων εφαρμογών του (συνέχεια……2ο ΜΕΡΟΣ)
24/03/2018: Ας γνωρίσουμε το κινητό ρομποτάκι Thymio μέσα από τη χρήση των έξι προ-προγραμματισμένων εφαρμογών του (1ο ΜΕΡΟΣ)
06/03/2018: Εξοικείωση με τους οριζόντιους «αισθητήρες εγγύτητας» του Thymio σε απλές εφαρμογές ανίχνευσης εμποδίων (27η Δραστηριότητα)
10/02/2018: Εφαρμόζοντας εντολές εφέ σε γεωμετρικά σχήματα, εικόνες και φωτογραφίες στην οθόνη, με τη μετακίνηση του δείκτη του ποντικιού
03/02/2018: Ας πειραματιστούμε με το ρομποτάκι Thymio και ένα πορτατίφ. Πώς να «πιλοτάρω» το Thymio με ένα …. φακό!
25/01/2018: Εκπαιδευτική ρομποτική: Το Ozobot, ένα ξεχωριστό προγραμματιζόμενο κινητό ρομπότ εδάφους
15/01/2018: Από τη χελώνα εδάφους του S.Papert και τη LOGO στην πληθώρα των «Εκπαιδευτικών Ρομπότ» και των προγραμματιστικών περιβαλλόντων
04/01/2018: Πώς να φτιάξω το δικό μου «Μετεωρολογικό σταθμό» που να λειτουργεί στο διαδίκτυο; Ένα πρώτο δοκιμαστικό project
19/12/2017: Το ρομποτάκι Thymio κινείται πάνω σε χρωματιστά χαρτόνια και σε διάφορες πίστες με λωρίδες (25η Δραστηριότητα, VPL, BLOCKLY και ScratchΧ)
05/12/2017: Πειράματα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής: «Ακολουθία Γραμμής-Line Follower» με 1 μόνο αισθητήρα εδάφους του Thymio (24η Δραστηριότητα)
13/11/2017: Δύο «Πειράματα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής»: Πώς το Thymio με δύο αισθητήρες «παγιδεύεται» σε μια γραμμή ή περιοχή; (23η Δραστηριότητα στο ScratchX)
26/10/2017: Πίστες «παγίδευσης ενός Εικονικού ρομπότ» στην οθόνη του υπολογιστή με τρεις προσεγγίσεις
30/09/2017: Tο ρομποτάκι Thymio μεταφέρει ηχητικά μηνύματα με τον κώδικα Morse (22η Δραστηριότητα στο περιβάλλον διασύνδεσης «Thymio+Scratchx»)
24/09/2017: Αξιοποίηση του επιταχυνσιομέτρου και των αισθητήρων εδάφους σε 3+1 προγραμματιστικά περιβάλλοντα
31/08/2017: Tο κινητό-ρομποτάκι Thymio μαθαίνει να μετράει τις μαύρες λωρίδες που συναντάει στο έδαφος (20η Δραστηριότητα με BLOCKLY)
26/08/2017: Κατασκευή Έλλειψης σε Ψηφιακό περιβάλλον διαφορετικό από αυτό που μας κληροδότησε ο Ευκλείδης (Κωνικές Τομές - Έλλειψη)
10/08/2017: Κατασκευή Κύκλου σε Ψηφιακό περιβάλλον διαφορετικό από αυτό που μας κληροδότησε ο Ευκλείδης για πάνω από 2200 χρόνια (Κωνικές Τομές - Κύκλος)
29/06/2017: Πώς να κάνουμε Γεωμετρία και να σχεδιάζουμε με τη βοήθεια του ρομπότ - εδάφους Thymio (19η Δραστηριότητα)
15/06/2017: Ας παίξουμε Πινγκ Πονγκ στην οθόνη του υπολογιστή μας με τους αισθητήρες του Thymio (18η Δραστηριότητα)
11/06/2017: Από τη Γραφική Παράσταση (θέσης, χρόνου) στην «οδήγηση» του κινητού - ρομπότ στο περιβάλλον Thymio + Scratch (17η Δραστηριότητα)
03/06/2017: Ας πειραματιστούμε με τους εννέα αισθητήρες του Thymio χρησιμοποιώντας τις βασικές λειτουργίες distance – touching-angle στο περιβάλλον «διασύνδεσης Thymio + Scratch» (16η Δραστηριότητα)
20/05/2017: Η διασύνδεση του ρομπότ Thymio με το αντίστοιχο sprite του στην οθόνη του υπολογιστή, ευκαιρία για πειραματισμούς (15η Δραστηριότητα)
07/05/2017: Αξιοποίηση του λογισμικού Scratch στον προγραμματισμό του κινητού-ρομπότ Thymio (14η Δραστηριότητα)
06/04/2017: Προγραμματίζοντας τα χρώματα – μοντέλο RGB - με τα LEDs του κινητού ρομπότ THYMIO (Δραστηριότητα 13)
18/11/2016: Μια νέα χρήσιμη αναβάθμιση: Χρήση του τηλεχειριστηρίου στον «Οπτικό Προγραμματισμό» του κινητού-ρομπότ Thymio (12η Δραστηριότητα)
08/11/2016: Πώς να αξιοποιώ το «επιταχυνσιόμετρο» (accelerometer) που διαθέτει το κινητό-ρομποτάκι Thymio; (11η Δραστηριότητα)
17/10/2016: Πώς μπορώ να παρακολουθώ τις τιμές αισθητήρων online στην οθόνη του υπολογιστή μου με το ρομποτάκι Thymio; (10η Δραστηριότητα)
25/09/2016: Πώς να ελέγχω την κίνηση του Thymio προγραμματίζοντας τους δύο κινητήρες -τροχούς που διαθέτει; (9η Δραστηριότητα)
15/09/2016: Προγραμματίζοντας «Ευθύγραμμες Ομαλά Επιταχυνόμενες Κινήσεις» του κινητού-ρομπότ Thymio (8η Δραστηριότητα )
28/08/2016: Αλλαγή παραδείγματος με τις Ανοιχτές τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
16/08/2016: Προγραμματίζοντας διαδοχικές ευθύγραμμες ομαλές κινήσεις του κινητού-ρομπότ Thymio (7η Δραστηριότητα )
13/08/2016: Μια πρώτη επαφή με τον προγραμματισμό ήχων και μουσικής με το Thymio και εισαγωγή στο «προχωρημένο - advanced VPL» (6η Δραστηριότητα )
12/07/2016: Προγραμματίζοντας ένα carousel με τρεις προσεγγίσεις (τηλεκοντρόλ – κουμπιά αφής - οριζόντιοι αισθητήρες) με βάση το Thymio (5η Δραστηριότητα)
01/07/2016: Ας πειραματιστούμε με τους επτά “Οριζόντιους αισθητήρες απόστασης” κατάλληλους για την ανίχνευση εμποδίων (4η Δραστηριότητα)
01/06/2016: Προγραμματίζω το ρομποτάκι Thymio ώστε να ακολουθεί μια μαύρη λωρίδα στο δάπεδο (3η Δραστηριότητα)
18/05/2016: Πώς να «πιλοτάρω» το ρομποτάκι Thymio αγγίζοντας τα πέντε κουμπιά που διαθέτει; (2η Δραστηριότητα)
02/05/2016: Δραστηριότητες εξοικείωσης με τη ρομποτική και τον προγραμματισμό με το ρομποτάκι Thymio
03/02/2011: Οδηγός αξιοποίησης διαδραστικού πίνακα SMARTBoard
03/02/2011: Σύνθετο Εργαστηριακό Περιβάλλον (Σ.Ε.Π.)
03/02/2011: Μ.Α.Θ.Η.Μ.Α.
03/02/2011: TexToys
03/02/2011: HotPotatoes
03/02/2011: ΓΑΙΑ ΙΙ - ΙΑΣΩΝ
03/02/2011: ΓΑΙΑ ΙΙ
03/02/2008: Microworlds Pro
03/02/2008: MODEL CHEM vLAB 2.0
11/01/2008: Ο διαδραστικός πίνακας ως εργαλείο μάθησης
27/06/2007: Ψηφιακοί Γεωπίνακες
08/02/2007: IRYDIUM vLAB
03/01/2006: Εκπαιδευτικό λογισμικό Φυσικών Επιστημών
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Αποδέχεστε το cookie; Αποδοχή Περισσότερα Ιδιωτικότητα & Πολιτική για τα Cookies